(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-1793953-7', 'auto'); ga('send', 'pageview');

30. 9. 2019

V pondělí 30. září 2019 od 16:30 proběhne veřejné jednání Komise pro participaci a Místní Agendu 21 v Galerii 1 na rohu ulic Štěpánská a V Jámě. Na programu bude vedle školských fór a debaty o setkávání veřejnosti a zástupců městské a státní policie zejména téma komunikace při přípravě, vyhodnocování a ladění dopravně-organizačních změn (tj. změny dopravního režimu, uzavírky, změny využití veřejného prostoru, rekonstrukce apod.)

Jak vypadá naše základní představa, jak by měla probíhat komunikace v momentě, kdy městská část (nebo město) chystá na změnu, která významným způsobem zasáhne do každodenního života místních i přespolních?

V první řadě je třeba představit záměr a projednat ho na příslušné (veřejné) komisi Rady a s veřejností. K tomu se nabízí možnost prezentovat tento záměr s maximem podkladů v radničních novinách, na webu a na sociálních sítích městské části a uspořádat moderovanou debatu. To vše s dostatečným předstihem, který umožní do příprav zahrnout patřičné připomínky a podněty.

Dále je třeba stanovit jasného koordinátora – jednu osobu, která je dostupná na telefonu a přítomná v místě zejména během spuštění akce. Tato osoba může koordinovat opatření vyhodnocovat ho. Zároveň spolupracuje s příslušným oddělením, které na úřadu městské části obstarává komunikaci s veřejností a odpovídá na její dotazy.

V poslední řadě je třeba v co nejkratším termínu po uskutečnění změn svolat setkání k vyhodnocení nové situace a případně navrhnout dalších úpravy či změny.